PELUANG USAHA - JADI AGEN TABINACO

Top populler - ra kuat mbok

RA KUAT MBOK


aku ra tahan pengen berbatik kembar
opo yo bener di gawe apik tenan
njajal sepisan sing marai pengen temenan
ya kok sirahku kepingin tuku sekarang,,,

curhat ning embok le durung tuku jo ndemok
lha terus piye mosok lolak lolok
dasare simbok mbiyene lulusan pondok
kudune kenceng jo sampek menggok-menggok

wes ra kuat aku, wes ra tahan aku
timbang engko batik iki selak payu
wes ra kuat aku, wes ra tahan aku
tukokno to mbok engko tak gaweke baju

mbok mbok mbok ketimbang kumat setepku
cepet mbok ndang tukokno baju
wes to mbok masiyo ra patek baru
sikat mbok selak perot ra tuku tuku,,,!!!




OBRAL BATIK SARIMBIT,,!!!

HARGA NORMAL : 180,000

HARGA PROMO : 150,000
SARIMBIT BATIK TULIS 
Spesifikasi produk:
Panjang x Lebar 200 cm x 110 cm
Bahan Kain katun santyu super
Menerima pesanan/pre order
.
.
KELEBIHAN KAIN BATIK TULIS 
- Kualitas lebih bagus 
- menyerap keringat
- bahannya lebih halus, tebal dan nyaman di pakai

Edisi 27-31 mei 2017










Berlangganan update artikel terbaru via email:

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel